Nieuwe penningmeester Stichting Buitenhof.

Op 30 november 2016 heeft er een wijziging binnen het bestuur van de stichting Buitenhof plaatsgevonden.
De aankoop van de grond en het bouwen van het project worden in een aparte onderneming ondergebracht. Daar de huidige penningmeester van de stichting, Henk Leenman, mede-eigenaar is van deze onderneming heeft het bestuur ter voorkoming van belangenverstrengeling gezocht naar een nieuwe penningmeester voor de stichting Buitenhof. Die hebben wij gevonden in de persoon van Arie Slob.

henk-arie-krant

Het bestuur heeft in haar vergadering van 30 november 2016 op passende wijze afscheid genomen van Henk en hem bedankt voor zijn enorme inzet voor de Stichting. Hij was van het eerste moment betrokken en stond aan de wieg van Stichting Buitenhof. We zijn hem veel dank verschuldigd.
Arie is verwelkomt als de nieuwe penningmeester.

Wij wensen Henk en Arie veel succes bij het tot stand brengen van het prachtige wooninitiatief aan de Buitendams 326.

Een reactie plaatsen