Het bestuur van Stichting Buitenhof bestaat uit 5 personen.
Hieronder stelt een ieder zich kort aan u voor:

kees
Voorzitter: Kees van Houwelingen.

Ik ben getrouwd met Ina.
We hebben 2 kinderen Rob en Marleen en 2 kleinkinderen.
Voordat we met Stichting Buitenhof zijn gestart heb ik samen met een oudergroep logeerhuis De Ark in Hardinxveld-Giessendam opgezet en ben daar tot 2009 voorzitter van geweest. Vanaf de oprichting in 2009 ben ik voorzitter van Stichting Buitenhof en samen met de overige bestuursleden zetten we ons in voor de woongroep.

Secretaris: Jan Wim van Genderen

Ik ben Jan Wim van Genderen, getrouwd met Fieke.
We hebben 4 kinderen die allen uit huis zijn.
Sinds 1998 wonen wij in Hardinxveld-Giessendam.
Ik werk bij een bedrijf wat beweegbare bruggen en sluizen bouwt en onderhoud.
Mijn hobby's zijn fotografie en klussen in en om het huis.
Als secretaris wil ik graag mijn bijdrage leveren aan de Buitenhof en haar inwoners.

Penningmeester: Alex Rietveld

Hallo, ik zal mezelf even kort voorstellen. Ik ben Alex Rietveld en ik ben de Penningmeester van Stichting Buitenhof. In het dagelijks leven ben ik werkzaam bij Mercon in Gorinchem als projectleider voor de montage activiteiten. Ik ben getrouwd en heb 3 dochters, waarvan de jongste dochter in Buitenhof woont. Sinds de zomer van 2018 ben ik bestuurslid van Buitenhof, vanaf november 2020 ben ik penningmeester. In mijn vrije tijd zou je me tegen kunnen komen op de racefiets. Dit is voor mij de perfectie manier om te ontspannen en nog iets te doen aan mijn conditie. Buitenhof, met zijn christelijke identiteit, is een prachtig initiatief en is het meer dan waard om mij voor in te zitten

Algemeen bestuurslid: Diny Moet van Lavieren

Mijn naam is Diny Moret-van Lavieren. Werkzaam bij Sweco te De Bilt als projectleider/klantcoördinator. Daarnaast ben ik notulist bij Stichting Vrienden van de Grote Kerk en geef ik samen met een mooi team vanuit Wijk Grote Kerk te Gorinchem aangepaste catechisatie. Sinds 1 januari 2018 ben ik bestuurslid. Ik ben getrouwd met Arie. Wij hebben 3 kinderen, Jasper, Thomas en Marloes. Thomas woont sinds 1 november 2017 in de Buitenhof. Reden te meer om mij in het bijzonder in te zetten voor de stichting én bewoners van de Buitenhof

Algemeen bestuurslid/Zorgcomissie Ella Cornege

Mijn naam is Ella Cornege en ik ben ruim 40 jaar getrouwd met Henk. Wij hebben 4 kinderen en 3 kleinkinderen. Onze dochter woont nog thuis en studeert nog. Op maandag mag ik op 2 kleinzoons passen. Wij zijn lid van de Hervormde Gemeente in Hardinxveld Giessendam Al vanaf de schoolbanken (1974) ben ik werkzaam in de zorg. De eerste opleiding die ik volgde was die tot Z verpleegkundige (werken/leren), daarop aansluitend de opleiding tot B verpleegkundige (psychiatrie). Sinds 1980 ben ik weer terug op de Merwebolder in Sliedrecht (ASVZ). De afgelopen 37 jaar ben ik daar werkzaam als avondhoofd (dit was toen de enige mogelijkheid om parttime te werken). Dit is een veelzijdige baan met veel afwisseling. Hierin heb ik te maken met diverse zorgvragen op verpleegkundig maar ook op begeleidend gebied. Ik vind nog steeds dat ik de leukste baan heb die er is. Als vrijwilliger ben ik coördinator bij de Interkerkelijke terminale thuiszorg Hardinxveld-Giessendam en Sliedrecht. Hier heb ik contact met vrijwilligers/cliënt/familie en thuiszorg. Ik hoop dat ik met mijn ervaring en praktische inzichten een waardevolle aanvulling kan zijn in het bestuur. Als iemand meer van me wil weten spreek me gerust aan!

Met een hartelijke groet,

Ella