Vrijwilligers

vrijwilligers

EEN HANDJE HELPEN!

Als vrijwilliger bent u een onmisbare schakel.

De handen uit de mouwen steken kan op verschillende manieren.

*   Professionele vrijwilliger: hierbij bent u een assistent voor de zorgverleners bij de inzet en begeleiding van allerlei

*   Reguliere vrijwilligers: inzet bij allerlei activiteiten rondom de zorg en dagelijkse zaken, zoals hulp bij koken, activiteiten begeleiden/vermaak en/of schoonmaken

Bent u geïnteresseerd of wilt u zich aanmelden vul dan het onderstaande aanmeldformulier in.

AANMELDING ALS VRIJWILLIGER VOOR PROJECT BUITENHOF Ondergetekende meldt zich hierbij aan als vrijwilliger voor het woon-, werk-, en leerproject van Stichting Buitenhof. De inventarisatie zal plaatsvinden door een daarvoor door het bestuur ingestelde zorgcommissie. Deze zorgcommissie zal naar aanleiding van de aanmeldingen een advies uitbrengen aan het bestuur.
* verplicht veld